Wednesday, September 9, 2009

零九年九月九日~

今天一早,听见MY FM~哇!
200对新婚尽然一起结婚呐!
好幸福哦!!不知几时才轮到我...
可能没这个机会咯~
读者们,你们相信2012年真的会末日吗?
我可相信叻!!不过,如果是真的..确实无法想像啊!!
既然还有那短短的2年多的时间...就让自己活得快快乐乐,幸幸福福......
过了2012年,就要更珍惜生命,爱护及珍惜地球...^^

Peace^^

3 comments:

  1. Ya~
    so lovely.. get wedding together~
    Erm~
    Dunno wanna believe of not..
    better dun end so fast~
    Still have many dreams haven come true..
    but we must save our global first!!
    let work together to have a nice and peace world..

    ReplyDelete
  2. 对啊,就是那位老师。
    我不信末日呢~
    我还没有减肥成功,还没有读完书,好多好多还没有!
    但是人往往都是不知福嗒~
    我就是其中一个。。。

    ReplyDelete
  3. Actually..we need2 appreciate our families,friends,tha nature,n all our surroundings~
    Lastly..PROTECT our Earth is tha most important!!haha..

    Peace^^

    ReplyDelete